Asistenta si servicii situatii de urgenta

In cadrul contractului de asistenta si servicii in domeniul situatiilor de urgenta, va oferim suportul necesar pentru conformarea cu prevederile legale in vigoare:

>> planificarea si organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor;

>> stabilirea responsabilitatilor si a modului de organizare pentru apararea impotriva incendiilor, actualizarea si aducerea lor la cunostinta salariatilor;

>> elaborarea instructiunilor de aparare impotriva incendiilor si stabilirea atributiilor ce revin salariatilor la locurile de munca;

>> instruirea si testarea salariatilor cu privire la masurile de aparare impotriva incendiilor si protectie civila;

>> intocmirea si actualizarea planurilor de interventie, a planurilor de evacuare pentru fiecare nivel;

>> efectuare exercitii de evacuare si interventie in situatii de urgenta;

>> intocmirea, actualizarea, transmiterea catre inspectorat a listei cu substantele periculoase utilizate in activitate.

Tariful pentru asistenta si servicii in domeniul situatiilor de urgenta  variaza in functie de numarul de salariati, de activitatile desfasurate si numarul punctelor de lucru. Pentru o apreciere corecta a acestuia, va rugam sa ne furnizati cat mai multe date despre societatea pe care o reprezentati. Va multumim!

Solicitati oferta de pret!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *